Logg inn
Finn treningssenter
Medlemskap
  • Trening
    Treningsstudio
    SATS Online
    SATS Yoga
    Treningsprogram
    Øvelser
  • Gruppetrening
    Book gruppetrening
    Gruppetimer på SATS
  • PT
    Personlig trener
    Boot Camps
  • SATS app
    Barnepass
    Badstu
    Fysioterapi
    SATS-produkter
    Kroppsanalyse på SATS
  • Mat og helse
    Kost og ernæring
    Oppskrifter
  • Trening og treningstips
    Styrketrening
    Motivasjon og mental trening
    Trening og menstruasjonssyklus
    Trening for gravide og etter fødsel
    Yoga og fleksibilitet
    Kondisjonstrening
    Gå ned i vekt
    Bli definert og veltrent
    Hjemmetrening
    Kom i gang med trening
    Fysioterapi
  • Bedriftshelse
    Smarte arbeidsgivere
    Glade ansatte
  • Våre medlemmer
    PT-historier
    Intervjuer
    Historier
Kundeservice
Logg inn
Bli medlemLogg inn
  1. Kundeservice
  2. Medlemskap
  3. Administrer medlemskap

Administrer medlemskap

Registrere oppsigelse

Du kan enkelt si opp medlemskapet ditt ved å logge inn på Min Side. Vær oppmerksom på at det dessverre ikke er mulig å registrere oppsigelse hvis medlemskapet ditt er fryst.

Angrerett

Du har 14 dager angrerett (fra kjøpsdato) på medlemskap. Ønsker du å benytte deg av angreretten må du kontakte kundeservice via kontaktskjema.

MERK! Om du benytter medlemskapet etter du har sendt henvendelsen til oss, vil ikke angreretten gjelde.

Min side

Sist oppdatert: 11.03.2025
Hvordan kan jeg avslutte medlemskapet mitt?

Om det er særskilte omstendigheter som gjør at du ikke kan benytte deg av ditt medlemskap, kan du søke om å avslutte medlemskapet ditt innenfor bindingstiden. Registrer din oppsigelse og send oss nødvendig dokumentasjon ved å logge inn på Min Side.

Særskilte omstendigheter kan være:

  • Flyttet et sted SATS ikke er lokalisert

  • Sykdom/helsemessige årsaker

  • Lengre utstasjonering i jobb eller studier

Du må da kunne dokumentere at det foreligger særskilte uforutsette omstendigheter utenfor din kontroll som forhindrer deg i å bruke medlemskapet ditt.

Du kan lese våre vilkår for medlemskap her

Min side

Sist oppdatert: 11.03.2025
Kan jeg avslutte medlemskapet mitt innenfor bindingstiden?

Du kan endre ditt medlemskap selv via "Min side".

  • Du kan endre hjemsenter om du har et “Basic medlemskap” eller har et ønske om å flytte medlemskapet til en annen region.

    • Du kan ikke endre hjemsenter til et senter du allerede har tilgang til

  • Oppgraderingen trer i kraft med en gang

    • Du vil bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling

  • Nedgraderingen trer i kraft etter den kommende måneden

    • Det vil si, endrer du den 15. januar trer den i kraft fra 1. mars

Min side

Sist oppdatert: 26.03.2025
Hvordan endrer jeg medlemskapet mitt?

Du kan fryse medlemskapet på følgende måter: 

  • Registrere frys av medlemskap udokumentert opptil to (2) måneder av gangen til en fryskostnad på 79,- per måned. Dette registreres via Min side.

  • Med Premium-medlemskap eller SATS Rewards nivå (Platinum), kan du fryse udokumentert kostnadsfritt 1 måned per kalenderår ved å kontakte Kundeservice via kontaktskjema

  • Mot dokumentert sykdom, skade, graviditet eller førstegangstjeneste via kontaktskjema.

Om du ønsker å starte treningen før frysperioden er over kan du stoppe dette selv via Min side.

Obs! Husk å skrive hvilken periode du ønsker å fryse ved dokumentasjon.

Min side
Gå til kontaktskjema
Vilkår for frys av medlemskap

Sist oppdatert: 11.03.2025
Hvordan kan jeg fryse eller stoppe en frys av medlemskapet mitt?

Så hyggelig at du ønsker å fortsette treningen sammen med oss!

Om du er innenfor oppsigelsestiden kan du enkelt angre oppsigelsen via denne lenken:

Angre oppsigelse

Om medlemskapet ditt er inaktivt kan du trykke på Bli medlem, og melde deg inn igjen.

Melder du deg inn igjen innen 30 dager etter medlemskapet er avsluttet, slipper du ny bindingstid og innmeldingsavgift.

Bli medlem

Sist oppdatert: 18.03.2025
Hvordan kan jeg angre på oppsigelse av medlemskap?

For å overføre medlemskapet ditt til et annet land må du ta kontakt med kundeservice i landet du skal flytte ditt medlemskap til. I din henvendelsen til kundeservice oppgir du hvilket land medlemskapet skal flyttes fra, samt hvilket medlemskap du ønsker.

Obs: Har du binding på ditt medlemskap vil dette flyttes over.

Kundeservice Norge
Kundeservice Sverige
Kundeservice Danmark
Kundeservice Finland

Sist oppdatert: 31.03.2025
Hvordan overfører jeg medlemskapet mitt til et annet land?

Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!

Mer tid til trening, mindre tid i kø? 🏋️ Logg inn på "Min side" for å administrere medlemskapet ditt på et blunk! Om noen andre betaler for medlemskapet ditt, må de logge inn på sin egen profil for å registrere ønskede endringer.

Mandag - Fredag 10:00 - 15:00

For at chat skal være tilgjengelig må du godta "Funksjonsbaserte informasjonskapsler". Du kan justere dine cookie-preferanser og tilpasse brukeropplevelsen ved å trykke på cookien nede i venstre hjørne.
Grunnet stor pågang har vi for øyeblikket lengre behandlingstid enn normalt. Vi setter stor pris på din tålmodighet og vil i mellomtiden forsikre deg om at vi alltid tar utgangspunkt i datoen for din innsendelse 💙
Gå til kontaktskjema

Mandag - Onsdag 10:00 - 14:00

+(47) 23 30 70 00

SATS

  • Dette er SATS
  • Bedrift
  • Jobbe i SATS
  • Presse
  • SATS Rewards
  • Investor
  • WhistleBlower
  • Åpenhetsloven
  • Treningssenter

Trening

  • Book gruppetrening
  • Gruppetimer
  • Personlig trener
  • Boot Camps
  • Øvelser
  • Treningsstudio
  • SATS Online
  • SATS Yoga
  • Treningsprogram

Inspirasjon

  • Mat og helse
  • Trening og treningstips
  • Bedriftshelse
  • Våre medlemmer

Hjelp

  • Personvernerklæring
  • Kontakt kundeservice
  • Logg inn
  • Vilkår og regler
Copyright © SATS 2014 - 2025 • Slik håndterer vi cookies og personvern.