Hvorfor kan jeg ikke nedgradere medlemskapet mitt fra dagens dato?

Ved nedgraderinger gjelder samme vilkår som for oppsigelse. Dette betyr at nedgraderinger vil tre i kraft først etter kommende månedsskifte.

Eksempel: Du sender bestilling på å nedgradere fra Regions-tilgang til kun ett senter i januar. Medlemskapet vil da nedgraderes fra 1. mars.

Dersom du ønsker å legge til tilganger, vil medlemskapet oppdateres fra når bestillingen behandles.

Se også dine medlemsvilkår i SATS:

imagetdpnr.png Generelle medlemsvilkår

Vi opplever veldig stor pågang og vi har dessverre lengre svartid enn normalt. Vi lover å gi deg et svar, og vi håper på forståelse for lengre behandlingstid som per nå er inntil 5 dager på epost. Hot tips - bruk chatten for raskest svar 💙

Her kan du nå oss

Spørsmål om dine betalinger?

Finn nyttig informasjon om dine betalinger her: Betaling

imageg7awe.png Chat

Chat med oss

Åpningstider chat

Man-fre: 09:00-15:00
Lør-søn: Stengt

 

image82ih9.png Telefon

23 30 70 00


Åpningstider telefon Medlemsservice

Avvikende åpningstider
10-11. juni
: Stengt
Man
-fre: 09:00-12:00
Lør-søn: Stengt

Åpningstider telefon salgsavdeling

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt

 

image093i.png  Epost

Bruk chatten vår, så får du raskest svar! Vi ber om forståelse for lengre responstid på epost, per nå inntil 5 dager.

Kontaktskjema