Jeg har bestilt endring av mitt medlemskap, men det har ikke blitt endret ennå?

Vi mottar mange bestillinger på endring av medlemskap. De fleste går igjennom  automatisk, men noen må vi gjøre manuelt. Dette vil i fremtiden bli helt automatisert, men i mellomtiden legger vi det inn for deg.

Vi tar utgangspunkt i datoen bestillingen er sendt oss. Går du imidlertid opp i pris, legges ny pris inn fra datoen bestillingen blir behandlet.

Dersom du mangler en tilgang anbefaler vi at du tar kontakt på chatten eller ringer oss etter at bestillingen er gjennomført, slik at vi får lagt til tilgangen for deg med en gang.

Kom og tren med oss inne, ute og hjemme! 💙 Logg deg inn på SATS appen og book treningen din nå 👍🏻

Bruk chatten vår, så får du raskest svar! Vi ber om forståelse for lengre responstid på epost (2 uker). Her på sats.no/medlemsservice finner du også mye god informasjon om det du måtte lure på!

Chat og telefon

imageeen3.png  CHAT 

Chat med oss

image82ih9.png  TELEFON 

23 30 70 00

VÅRE ÅPNINGSTIDER 

Man-fre: 09:00-16:00
Lør-søn: Stengt