Francisco Galarce

Francisco Galarce

Personlig trener
SATS Asker
Nivå 4
Mitt mål er å jobbe for å forebygge livsstilsykdommer, belastningsskader og kroppsholdning (posture). Jeg har kunnskap og erfaring som kosthold- og ernæring. Sammen vil vi finne det som er best for deg. For at du skal få glede av treningen sammen tar jeg som utgangspunkt i hva du liker å gjøre. Hva som motiverer deg som person er viktig for meg for å oppnå et bedre resultat.

Tilgjengelighet

Mandag
08:00 - 18:00
Tirsdag
08:00 - 18:00
Onsdag
08:00 - 19:00
Torsdag
08:00 - 16:00
Fredag
09:00 - 17:00
Lørdag
10:00 - 12:00
Søndag
Ikke tilgjengelig

Ekspertise

Skadeforebygging
First move well, then move often
Rehabilitering
Uten optimal rehabilitering vil skaden og smertene fortsatt være tilstede.
Styrke
Å være sterk er synonymt med helse
Kosthold
Ernæring er dronning og trening er konge, sammen er de det perfekte paret for å optimalisere helsen
Spesifikk idrett
Konteksten er grunnleggende i alle, hvis du liker eller utøver en sport må du trene bevegelse

Bakgrunn

Fotball
I Chile jobbet jeg med ungdomstrening og profesjonell fotball i første divisjon: Everton Sports Club
Friidrett
Hvis du er eller ønsker å være en idrettsutøver med høy ytelse, må du trene, spise og sove som en.
Bodybuilding
Kroppsbyggere trener muskler og idrettsutøvere trener bevegelser.
Styrkeløft
Styrketrening er viktig i ethvert program både for å øke muskelmassen og redusere kroppsfettet.
Vektløfting
Ønsker du å bli sterkere kan POWER være nøkkelen
Løping
Løping må kompletteres med styrketrening, sammen er de den perfekte balansen.
Triatlon
Erfaring med unge maratonløpere og studier ved FC Barcelonas ernæringsakademi, ernæring er viktig.
Golf
Spesifikke bevegelser må trenes, hovedsakelig CORE.

Utdannelse og kurs

Master i Fysioterapi
Chile
Bachelor i Fysioterapi
Chile
Diplom i «Sport Ernæring»
FC Barcelona, Spania
Diplom i «Fysioterapi og rehabilitering av muskelskader»
FC Barcelona, Spania
Personlig Trener
NSCA, Spania
Akupuntur for triggerpunkter
Chile