Cycling Interval

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

Høyintensive intervaller på sykkelsetet i ulike lengder og utførelser som garantert utfordrer deg på kondisjon. Cycling Interval finnes i 30-, 45- eller 60-minutters økter.

Øktene bygger på et antall intervaller og du oppfordres til å levere maksimalt i hvert eneste intervall. Både Cycling HIIT og Cycling Interval bygger på denne typen trening, men Cycling Interval har ulike former for intervaller.

Fordi sykkelen gir så lav belastning på knær og andre ledd, er dette et bra alternativ for deg som ikke kan løpe.

Relatert trening

Cycling

Spinning - eller Cycling som vi gjerne kaller det - passer både for nybegynnere og veteraner siden kondisjonstreningen foregår på individuelt nivå. Økten varierer mellom sittende og stående posisjoner og mellom ulike typer for motstand.

Kompletterende trening

Yoga for Athletes

Yoga for Athletes passer perfekt for deg som ønsker å trene yoga ved siden av annen idrett. Timen hjelper deg til økt kroppsbevissthet, bedre mobilitet og større fleksibilitet, noe som vil være en fordel også i andre typer trening. Timen er en introduksjon til yoga og du vil bli trygt instruert inn i enkle yogastillinger. Dette er en klasse som passer godt for nybegynnere og for deg som er aktiv i en annen idrett. For å delta på timen må du ha med deg egen yogamatte. Vi selger yogamatter på senteret.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter!