Cycling

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

Spinning - eller Cycling som vi gjerne kaller det - passer både for nybegynnere og veteraner siden kondisjonstreningen foregår på individuelt nivå. Økten varierer mellom sittende og stående posisjoner og mellom ulike typer for motstand.

Spinning passer for alle nivåer og er en treningsform som gir lite belastning på føtter og rygg. Mange som sliter med å løpe får bedre treningseffekt ved å hoppe på spinningsykkelen på våre sentere. Våre instruktører sørger også for at treningen blir gøy!

Økten innledes alltid med oppvarming og følger deretter opp med enkel kondisjonstrening. Ved hjelp av et lite ratt på sykkelen kan du selv regulere hvor hard motstand du vil ha.

Opplegget i Cycling-økten kan bygge både på lengre pulstopper og på et jevnere intensitetsnivå, og du sykler både stående og sittende.

Relatert trening

Cycling Interval

Høyintensive intervaller på sykkelsetet i ulike lengder og utførelser som garantert utfordrer deg på kondisjon. Cycling Interval finnes i 30-, 45- eller 60-minutters økter.

Kompletterende trening

Kettlebell

Tren styrke, utholdenhet og eksplosivitet med kettlebells.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter trening