Yin Yoga #1 Online

Yin Yoga #1 Online

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

Yin Yoga – for ro i kropp og sinn.

Fordelene med Yin Yoga er mange, som for eksempel økt fleksibilitet i kroppens muskler og bindevev. Denne timen passer like godt for aktive idrettsutøvere som for dem som opplever at alderen begynner å sette sine spor og ofte blir stive og støle. 

I treningen legges det først og fremst vekt på områdene hofter, lår, bekken og korsrygg. Alle øvelsene blir utført liggende eller sittende på gulvet, og du holder hver enkelt posisjon fra 3 til 5 minutter med musklene avslappet.

Treningen er et perfekt supplement til en fartsfylt hverdag, og bidrar til at du enklere kan beholde roen når du er stresset.

Varighet 45 min
Instruktør Johanna Andersson & Monika Björn
Plassbehov 3 kvm

Dette trenger du

Yogamatte

Yogamatte

Yogamatte er et must for alle yogautdøvere. Matten er perfekt å bruke hjemme, på senteret og på reise.

Yoga Block

Yoga Block

Yogablokk hjelper med å finne din posisjon og utfordrer deg i de mest krevende posisjonene.

Bolster

Bolster

Gir ekstra støtte og hjelper deg med å åpne bryskassen.