HIIT the Ground

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

Med HIIT the Ground får du en kort og effektiv høyintensiv kick-ass work out. Kondisjonsintervallene er korte og intensive og i styrkeintervallene bruker vi egen kroppsvekt og sklimatter for å virkelig utfordre core, styrke, balanse og stabiitet.

HIIT the Ground er en 30-minutters intervallklasse som er utviklet for å gjøre treningen enkel og effektiv, men samtidig gøy og inspirerende. Kondisjonsintervallene er enkle og styrkeintervallene gjennomføres med egen kroppsvekt og sklimatter. Dette sammen med energisk DJ-mixet musikk gjør at du går ut av salen svett og sliten og med adrenalinet pumpende i kroppen. 

Hva betyr HIIT?

HIIT betyr HøyIntensiv IntervallTrening, og er en treningsform som gir resultater raskt. Flere studier har vist at de aller fleste får minst like gode resultater med korte pulstopper (rundt 1 minutt) og aktiv hvile som ved lengre kondisjonsøkter. Men den store fordelen med HIIT er at den tar litt kortere tid, og da er det lettere for flere å få tid til en skikkelig treningsøkt.

Relatert trening

HIIT the Bike

Høyintensiv intervalltrening (HIIT) på sykkelsetet. På 30 minutter får du en skikkelig kondisjonsøkt!

Kompletterende trening

FLX

Har du stive muskler og vonde skuldre? Kanskje du sitter veldig mye på jobben? I FLX arbeider du gjennom hele kroppen for å myke opp muskler og ledd. Økten bygger på funksjonell bevegelighetstrening som gir deg bedre kroppskontroll og fungerer godt som tillegg til andre treningsformer.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem