HIIT the Ground

Intensitet

Koreografi

Utholdenhet

Styrke

Fleksibilitet

Balanse

HIIT the Ground er en kul, effektiv og intensiv time, hvor vi veksler mellom korte kondisjons- og styrkeintervaller. Trinnene er enkle og vi bruker egen kroppsvekt og sklimatter for å utfordre oss selv. Timen inneholder hopp og løp, men du kan velg selv om du ønsker å modifisere trinnene. Bli med og tren core, styrke, balanse og stabilitet på kun 30 minutter!

Gjennomføring

HIIT the Ground starter med en oppvarming før vi går over til en hoveddel bestående av kondisjons – og styrkeintervaller. Alle intervallene varer i 45 sekunder, og vi kjører hvert annet intervall med kondisjon og styrke. Timen avsluttes med en kort nedtrapping.

I styrkeintervallene bruker vi egen kroppsvekt og sklimatter for å virkelig utfordre core, styrke, balanse og stabilitet.

Hvem passer timen for?

HIIT the Ground passer for deg som ønsker en enkel, men samtidig intensiv og kul time, og vi anbefaler at du har noe treningserfaring fra tidligere.

Denne timen har svettefest-garanti!

Timen holdes I gruppetreningssal
Varighet 30min
Utstyr Sklimatter som du finner i gruppetreningssalen

Relatert trening

Cardio Energy

Cardio Energy er den ultimate kondisjonstimen! Selv om vi beveger oss i takt med musikken, er trinnene enkle og koreografien lett å følge. Musikken og instruktøren vil inspirere deg til å gi alt! Timen inneholder hopp og løp, men som deltager kan du selv velge å modifisere trinnene slik at du får mest mulig utbytte og glede av timen.

Kompletterende trening

FLX

Har du stive muskler og vonde skuldre? Kanskje du sitter veldig mye på jobben? I FLX arbeider du gjennom hele kroppen for å myke opp muskler og ledd. Økten bygger på funksjonell bevegelighetstrening som gir deg bedre kroppskontroll og fungerer godt som tillegg til andre treningsformer. For å delta på timen må du ha med deg egen yogamatte. Vi selger yogamatter på senteret.

Jeg vil sette sammen mitt medlemskap!

Bli medlem