Guide: Crosstraining for nybegynnere - SATS
Til sats.no
FRI INNMELDING + 1 MÅNED FRI TRENING*

Guide: Crosstraining for nybegynnere

Her er tre ulike treningsprogram du kan kjøre på dager du har lite tid, vil være veldig effektiv eller helt enkelt vil ha litt ekstra fart over treningen din. Disse treningsprogrammene får opp pulsen – bra for hjertet ditt!

SATS
SATS
03. januar 2020

Finn vekter som passer deg og ditt utgangspunkt og sørg for å ha det gøy mens du trener!

Simon Sundqvist, personlig trener i SATS, har satt sammen tre superfine crosstrainingprogram for nybegynnere. Simon har jobbet som personlig trener i mange år, og han er opptatt av en helhetlig tanke om sunn livsstil der både trening og helse er viktig. Simon er også opptatt av at man ikke hele tiden skal måle seg mot andre, men heie mer på seg selv.

TIPS: Skriv ned tider og antall runder etc. Det er veldig motiverende å se tilbake og sammenligne sine fremskritt med utgangspunktet sitt.

Program 1 – AMRAP (As Many Rounds As Possible)

Program 2 – EMOM (Every Minute On The Minute)

Program 3 – Team Workout – del treningsgleden!

EKSTRA: Supert oppvarmingsprogram!

Visste du at hjernen er det organet som påvirkes mest av fysisk aktivitet? Forskning viser at fysisk aktivitet i tillegg til å gi oss et lengre og bedre liv, gjør oss mer kreative, bedrer stressmestring og hukommelse samt reduserer risikoen for depresjon og demens - les mer om alle de fantastiske effektene fysisk aktivitet har på hjernen din her!

Se vårt utvalg og sett sammen ditt eget medlemskap!

Bli medlem

Trening

Les mer om Trening →